16 Aralık 2014 Salı

Beni Affet Hediyesi, Eşşeğim Ama Çok Aşığım

Sevgilinizin gönlünü almanın bir çok yolu olabilir,ama bu en etkilisi olacaktır.

Özür hediyesi, beni affet, aşık bir eşşeğim ben Bu sevimli eşşek , garantili bir hediye Bu sevimli eşşek ve elinde sizin belirleyeceğiniz özür mektubu, tüm kapalı kapıları açacak Aynı gün kargoya verilen bu hediye ile hem sevdiğinizi gülümsetecek, hem de kendinizi affettireceksiniz.

Özür hediyesi, beni affet, aşık bir eşşeğim ben...Bu sevimli eşşek , garantili bir hediye. Bu sevimli eşşek ve elinde sizin belirleyeceğiniz özür mektubu, tüm kapalı kapıları açacak.Aynı gün kargoya verilen bu hediye ile hem sevdiğinizi gülümsetecek, hem de kendinizi affettireceksiniz.
Bütçeniz de yorulmayacak.Sevimli eşşek, tüllenerek hediye formunda sunuluyor.Hediye notunuzu belirtmeyi unutmayınız.
Sevimli eşşeğin boyu : 25 cm